вторник, 25 ноября 2014 г.

В перший день майстер-класу я визначившись з основними цілями зрозуміла, що маю ще і проміжні, ввечері запишу їх у свій блокнот. Дуже цікава була робота з новим сервісом щодо створення карт пам'яті.  Треба поміркувати про його використання і для адміністративної діяльності. Корисним було визначення з основними вправами курсу щодо критеріїв оцінювання. Над критеріями треба ще попрацювати додатково самостійно. Аналіз портфоліо змусив замислитися ще більше  (треба відходити, як найшвидше, від третьої версії, дуже вона мене затягнула). Отримавши домашне завдання зрозуміла, що відпочинку сьогодні для мене не буде і я цим не засмучена.

1 комментарий:

  1. Дякую за цікаву і змістовну рефлексію.
    Постарайтеся уникати безособових речень, і замість “Дуже цікава була робота з новим сервісом щодо створення карт пам'яті.” варто спробувати писати щось на кшталт: “Мені дуже цікава була робота з новим сервісом щодо створення карт пам'яті, тому що.....” Побільше речень, що починаються з “Я”!. Далі по тексту варто в кожне речення вписати : “я ,мені , мене...”
    Замість “много недоработок” - написати хоча б про 2 конкретні, а замість “ Буду совершенствоваться” нам, читачам кортить дізнатися, в чому саме. НЕ бійтеся бути відкритішою!! І спровокуйте мене, читача, на розмову з Вами цікавими запитаннями до читача блогу , або поділіться своїми справжніми сумнівами. Ну, що ” А Вам слабо”?

    ОтветитьУдалить